Skuteczny CRM do obsługi kancelarii

2019-01-18

Obsługa kancelarii - zarówno tej jednoosobowej, jak i wielkiej korporacji prawniczej, to absolutna podstawa. Dobra organizacja pracy umożliwia wykorzystywanie czasu kancelarii w 100%, pozwala nie zagubić się w dokumentach i sprawia, że praca staje się znacznie łatwiejsza i przyjemniejsza.


Już od dawna kancelarie prawne potrzebowały zmian. Zastany system sprawiał, że dane nie zawsze były bezpieczne (a w przypadku kancelarii prawniczych to niezwykle istotne), organizacja pracy była skomplikowana i niejasna, a o oszczędności czasu po prostu nie było mowy. Dlatego tak ważne było wprowadzenie nowego systemu, który sprawiłby, że obsługa kancelarii http://www.archidoc.pl/obsluga-kancelarii.html stanie się łatwa i przejrzysta. Potrzeba było technologicznych rozwiązań, które usprawnią przepływ informacji między pracownikami oraz między pracownikami a klientami.


Dobry CRM, którego zadaniem jest profesjonalna i kompleksowa obsługa kancelarii, powinien skupiać się wokół bezpieczeństwa przechowywanych danych. To szczególnie ważne w przypadku pracy adwokatów oraz radców prawnych. Co więcej? Tego rodzaju nowoczesny system technologiczny musi usprawniać pracę kancelarii tak, by generować oszczędność czasu oraz oszczędność środków, co finalnie daje zysk samej kancelarii. Aby dobrać najlepszy program CRM, którego zadaniem będzie kompleksowa obsługa kancelarii, należy uwzględnić potrzeby trzech stron: wspólnika, prawnika oraz pracownika sekretariatu. To właśnie między nimi odbywa się szczegółowa wymiana danych, którą znacząco usprawni odpowiedni system technologiczny.


Wspólnik


To oczywiste, że każdy wspólnik chce mieć pełną kontrolę nad firmą, którą zarządza. Dobry program, którego celem jest obsługa kancelarii pozwala mu na zachowanie porządku w codziennej pracy dzięki łatwemu dostępowi do informacji o bieżących sprawach, którymi zajmuje się kancelaria. Może to zrobić niezależnie od miejsca, w którym się znajduje. Wspólnik może poprzez CRM bezpośrednio kontrolować pracę swoich pracowników i sprawdzać stan spraw, które są najważniejsze. Dodatkowo, program CRM dla kancelarii prawnych pozwala na kontrolę terminów i rozliczeń. Nie bez znaczenia pozostaje również bezpieczne przetwarzanie danych klientów - zgodne ze wszystkimi przepisami, głównie najnowszym RODO.


Prawnik


Aby osiągnąć efektywność i jednocześnie maksymalny komfort pracy, każdy prawnik zatrudniony w kancelarii może skorzystać z CRM. Aplikacja, której celem jest obsługa kancelarii, pozwala mu na zapanowanie nad terminami oraz bieżące ustalanie priorytetów w pracy. Co więcej, profesjonalny CRM dla kancelarii prawnych pozwala na uproszczenie komunikacji z klientem poprzez specjalny panel klienta. Ważne dla wygody pracy jest również to, że prawnik może od dzisiaj pracować z każdego miejsca, gdyż wszędzie ma dostęp do bieżących dokumentów kancelarii.


Pracownik sekretariatu


Z punktu widzenia pracownika sekretariatu, obsługa kancelarii to przede wszystkim kontrolowanie terminów oraz rutynowe czynności, których przebieg należy możliwie przyspieszyć. W jednym miejscu zgromadzone są dane wszystkich klientów oraz cała korespondencja czy rozliczenia, co znacząco zwiększa komfort pracy. Co więcej, program CRM pozwala na bezpieczne przechowywanie oraz porządkowanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu. Dla pracownika sekretariatu obsługa kancelarii to także nudne adresowanie kopert, które program może wykonać za niego, ponadto rejestrując całą korespondencję.

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018